måndag 31 maj 2010

Konstiga drömmar

För någon natt sedan drömde jag att jag var i Lund och köpte knivar. Vassa knivar. Jag vet att N var med. Kanske också K, kanske du. Jag minns inget från drömmen. Det enda jag vet är att N var med, för han väckte mig mitt i natten och frågade om allt var OK. Jag rörde nämligen på mig mig mer än vanligt. Jag svarade sömnigt att allt var OK, att jag var i Lund och köpte knivar och att han var med. Sen somnade jag om.



Jag tror drömmen orsakats av att ni bara har en kniv i Lund och att K sa att jag måste köpa fler sen när jag kommer tillbaka till Lund.



Efter att jag somnat om hade jag en annan dröm, som jag faktiskt kommer ihåg lite av. Jag kommer inte ihåg exakt vilka som var med, men du var med i alla fall. Vi var och hämtade Inga och någon till från flygplatsen. Sen skulle vi åka någonstans och äta. Vi kom till en pizzeria. De hade pizzaugnen utomhus och du gick och lade dig i den. Pizzabagarna sa att du var knäpp och att många gjorde som du för att de tyckte det var varmt och skönt. Alla dessa personer förstod inte hur varmt det kunde bli i ugnen och detta var ett stort problem. Sen minns jag inte mer.



Vad ska allt detta betyda. Kom gärna med tolkningar!



/Lilla syster

1 kommentar:

Stora sa...

Du köper knivar och placerar mig i en pizzaugn! Det står helt klart: du hatar mig! :D