torsdag 4 februari 2010

Det här med rätt och fel

Stora syster, du har fel angående en sak. Min kille är med största sannolikhet inte skäggigare än din kille. Han rakade sig nämligen idag. Jag har inte sett honom ännu, men han sa att han känner sig sorgsen och väntar redan på att skägget ska växa ut. Han tycker att han ser ut som ett barn utan skägg. Själv är jag nöjd så länge han inte har mustasch.

För några dagar sedan fick jag en rad kopierade foton på min pojk. De ser ut som mug shots. Det har till och med hans universitetslärare sagt. Jag fick också hans gamla European Health Insurance Card. Han är generös.

Du har dock helt rätt om min vän K. Hon gillar att gå balansgång på höga murar och andra saker, hänga och klänga på höga murar och andra saker och ligga på höga murar och andra saker.

Häromdagen fick jag och N ett varsitt halsband av henne. I dem hängde små tandkrämstuber. Det var sött. / Lilla syster

Inga kommentarer: