lördag 13 februari 2010

En gammal hederlig lista

  • Du ska få se presenten. Pazienza! Jag har försökt fota den, men det var för mörkt och blev inge bra. Ha inte för höga förväntningar bara! Historien bakom är inte heller så fantastisk, bara lite smårolig. Jag ska förresten skriva ner hela historien om resan till Slovenien och Kroatien.

  • Ja, ni kan komma på besök v. 14! Ni är så välkomna så! Jag tycker dock inte om att mamma envisas med att prata om veckor istället för datum. Jag var tvungen att googla v. 14. Hmpf!

  • Jag anser det inte riktigt ok att äta chokladbollar till middag, men nu är väl "skadan" redan skedd. Någon gång ibland kan det kanske vara ok, men det får inte bli en vana! Tänk istället BLÄ (bönor, linser, ärtor)!

  • BRIO-ugglan var söt! N undrar dock vad man ska ha den till.

  • "Det skäggiga könet" hade nog inte varit så lyckat, nej. Jag tror vi skulle få svårt att fylla den kategorin.

  • Läser mamma vår blogg?

/Lilla syster

Inga kommentarer: