tisdag 9 februari 2010

Teenage Riot

Helgen har spenderats på ett sätt föga passande för min numera höga ålder (pfft...). Jag har pluggat på tok för lite och sovit på tok för mycket.

Fredagskvällen spenderades hemma hos M och hennes kille, tillsammans med ett par andra vänner. M gjorde tacotårta och bjöd på kondiskakor, vi spelade yatzy (jag förlorade), vi kelade med de fina katterna. M bjöd på Minttu också...

På lördagen vaknade jag hemma hos D och hann inte med så mycket mer än att stiga upp och äta frukost. D skulle nämligen börja jobba 16.00... På lördagskvällen satt jag i min hörna i mammas soffa och surade för att jag hade blivit utlovad pizza men fått äta rester istället och för att det melodifestival på tv och jag inte fick byta kanal.

Söndagen sov jag också länge och hade resten av dagen diverse diskussioner på msn om diverse saker.

Sen var det måndag.

/Stora syster

2 kommentarer:

Lilla sa...

Höga ålder?! Vad snackar du för goja?

Stora sa...

Lilla, jag är ingen tonåring längre. Men du har rätt: 23 är ingen ålder. Synd bara att jag fyller 24 i år...
Tihi.